Isnin, 23 September 2013

Apakah itu RM20 Segera? Betulkah program ini boleh buat DUIT!


1. Apa Itu RM20 Segera?

RM20 Segera merupakan satu perniagaan berjual beli laman web.

2. Apa produknya, atau apakah barangan yang dijual?
Produknya adalah laman web KLIK SINI itu sendiri. Anda juga akan diberi “Banner Iklan” milik anda sendiri secara percuma.
Barangan lain adalah buku-buku yang ada terdapat di dalam laman web tersebut serta banyak lagi. Layarilah sepenuhnya web tersebut jika anda mahukan keterangan lanjut.

3. Berapa harga laman web tu?

Harganya adalah RM20, sekali seumur hidup.

4. Apa yang kita dapat setelah membayarnya?

Anda akan dapat satu laman web rasmi KLIK SINI milik anda sendiri.

5. Apa yang perlu kami buat selepas membelinya?

Tugas anda, mudah saja, iklankan laman web anda itu di mana-mana saja. Turut disediakan di dalam web anda nanti nama-nama laman pengiklanan yang percuma untuk kemudahan anda.
Jika ada yang berminat dan tertarik dengan iklan anda, mereka akan membuat bayaran terus ke akaun anda melalui laman web milik anda tersebut dan mendaftar terus dengan anda. Setiap web yang berjaya dijual akan dibayar RM20 terus ke akaun bank anda oleh pembeli anda. Setiap pembayaran yang telah dibuat oleh pembeli, mereka akan menghantar satu pesanan ringkas (SMS) terus ke telefon bimbit anda untuk pengesahan. Kemudian, tugas anda cuma login ke laman web anda, dan aktifkan akaun web pembeli tersebut untuk kegunaannya pula.

6. Kalau kami malas nak iklankan, apa yang kami dapat?

Tak dapat apa-apa. Do nothing, you get nothing. Percayalah, tiada perniagaan yang tidak memerlukan usaha dan pengiklanan. Semuanya memerlukan pengiklanan, jika tidak, produk tidak akan terjual dan tidak dikenali. Cuma dalam bisnes ini, usaha anda hanyalah di hujung jari. Tak perlu naik kereta, tak perlu tuang minyak. Cuma tekan je komputer, buka internet, sejam dua jam ikut suka anda depan komputer buat pengiklanan dan cek laman web. Tutup, dan luangkan masa bersama keluarga tanpa gangguan sambil terima SMS duit telah masuk berkali-kali tanpa henti. Lagi rajin anda buat, lagi banyak rezeki anda dapat. Insyaallah.

Note : Perniagaan ini telah direka oleh seorang genius yang tidak sukakan perniagaan bersistem tetapi menguntungkan. Perniagaan ini adalah telus dan tidak ada apa-apa yang tersembunyi. Anda beli, anda dapat, dan anda pula menjualnya tanpa perlu membeli lagi. Jual seberapa banyak yang anda mahu. Iklankan sebanyak mana yang anda mahu secara percuma ataupun berbayar di dalam internet. Perniagaan milik anda, web milik anda, andalah bos, andalah kuli. Perniagaan yang murah, mudah, dan tiada risiko. Mahal ke RM20 kalau nak dibandingkan bila dah dapat miliki kereta di atas ?? :-)

so, apa tunggu lagi?? Daftarlah segera.

Tekan banner dibawah. Anggaran pendapatan. Klik banner dibawah untuk dapatkan komisyen dibawah. Daftar Sekarang!!!


Tiada ulasan:

Catat Ulasan