Isnin, 23 September 2013

Ni nak bgtau kt korang ni haaa ....

Korang mesti pernah dengar and baca kt FB orang dok post-post pasal korang duduk je ngadap laptop korang, tp duit dekat akaun masuk? mesti penah kan kan kan.
AND, mesti korang tak percaya kannnnnn. Confirm korang anggap benda ni tipu punya ah.

Aku pun. Mengarut je menatang ni semua.
Agak ah, mcm tak logik kot. Mana ada orang bg kita duit free-free. lg-lg zaman globalisasi mcm sekarang ni.
Korang anggap ni tipu sebab apa? Sebab korang taktau lg benda ni cemane. Nak tanya takut terjerumus pulak. hahah.

Korang, yg still bersekolah or study or apa-apa je lah asalkan tak kerja. Mesti sometimes korang ada rasa nak pakai duit lebih kan? nak beli tu, nak beli ni. nak mintak parents tak sampai hati. Sbb kalau ikutkan benda tu just keinginan kita. Jangan ckp ah, yang dah kerja pun, gaji 2k tiap bulan pun just cukup-cukup makan je kannn. Zaman skrg ni semua benda nak kena duit. duit duit duit. Sampaikan pendapatan 2k tu boleh diketegorikan sebagai miskin zaman sekarang ni. Apetah lg yg tak bekerja. Suri rumah ke, penganggur ke, korang semua mesti kekadang serabut kepala fikir pasal duit.

So nak dijadikan cerita. satu hari ni kepale aku tetibe pikirkan duit. Mana lak aku nak cari duit. Sampai aku moody ah satu hari tu pikirkan pasal duit. HAHA k, part ni menambah nak bg cerita sedap.
Aku pun onl FB, masuk satu group ni. Group phone lelong. belek-belek sikek handphone kt dalam tu, mana tahu ada yg murah n berkenan lak kann. oh, utk pengetahuan phone aku baru je kembali ke alam barzakh. Arwah juga baik orangnya tsk tsk tsk.
Belek punya belek, phone semua mmg mak aihh hargenya kauuu... -.- Semua lebih dari bajet aku kot. Pepaham je lah student mcm aku ni.
Tetibe aku ternampak satu post gmbar duit. Aku pun baca ah. Cemni dia tulis.
Modal Hanya RM20.00 SAHAJA!!
100% komisyen milik anda!!
Web promosi percuma!!
Tanpa melalui akaun bank admin
Komisyen terus ke akaun bank ANDA
Terima SMS duit dah masuk ke AKAUN!!!
syarat utama mesti memiliki akaun bank.... MAKA ANDA LAYAK!!!
nak tahu caranya...taip di ruangan komen 'PM' .. saya akan PM anda secepat yg mungkin . InsyaAllah :) nie lah hasil sy dpat hampir 3k dlm masa 3 hari ...
Aku macam... cemane ek nak kata. Tetibe aku mcm tertarik tau. Yelah, memangdangkan aku tengah serabut pikirkan pasal duit ni. Aku pun try-try lah PM orang tu and tanya bebanyak soalan dekat dia. Lepas dia explain barulah aku faham benda ni. Bukan tipu yang mcm aku pikirkan sebelum ni. Then, aku decided nak join benda ni. Eh engkorang, aku pun pikir berjuta-juta kali tau nak join ke tak. Tp why not aku try kan. mana tahu rezeki aku murah :) If tak pun, tak kesah sgt ah, sbb modal dia rm20 je kot. RM20 ni kalau masuk tandas sekolah aku 200 kali pun abes dah hahah.

Sejak aku join bisnes ni, rezeki aku makin murah. Alhamdulillah :)
ni haa hasilnya baru beberapa hari.


Kerjanya sgt mudah, aku cuma perlu log in fb dan duit di bank akan bertambah hari demi hari. tanpa perlu menjual apa-apa produk dan bergerak ke sana sini. Dengan hanya bermodalkan RM20, nasib kita semua akan berubah in shaa Allah :) ni bukan kerja orang malas ok korang. Ni juga memerlukan usaha. Kita cuma perlu mempromote link kita sendiri. semakin ramai orang yang akan dapat kita tarik under kita, semakin banyak duit yang akan kita dapat.

Sekepala, rm20. So bayangkan kalau korang dapat 5 orang, RM 100 dah ada dlm akaun korang. kalau rezeki korang murah? :)

Benda ni 100% komisen. nak kata tipu? mmg tak ah. Sebab duit tu kita akan dapat semua. takde potong-potong. kiranya 100% untung sendiri. Semua bergantung pada berapa orang yg kita dapat tarik.
And lagi satu, modal korang yg RM20 memule tu kira just untuk beli korang punya link lepas isi satu form. And untuk aktifkan keahlian korang.

Bisnes ni sesuai untuk semua lapisan tak kira umur. Termasuklah suri rumah. Mereka yang menggangur yang ingin menjana pendapatan dari rumah. Student, tak kira ah student sekolah ke IPTA ke IPTS ke. Bg mereka yg dah bekerja tp ingin mencari side income pun boleh. kerana bisnes ini amat mudah dan boleh dilakukan pada bila-bila masa.

Korang rasa ragu? takut ditipu? jangan risau, ini bukan ditipu.bisnes ini telah disertai seramai 100 ribu orang and kebanyakkannya semua dah berjaya, takkan ah tipu kan. ni lg satu..


haa kauu... haha. dah penah masuk paper dah pun :P

Jap, korang rasa benda ni buat korang buang masa depan laptop? aku rasa tak kot. Aku cuma buat apa yg patut, pastu tetibe ada msg ckp duit dah masuk. mmg senang je kerja kann korang? hihi .
bukan je kerja untuk aktifkan link ahli, tp kita juga boleh jual e-book. semuanya cuma bermodalkan rm20. ohsemmm bukan ? :p
 aku akan guide sesape yg join under aku k :)

Ok, ni pulak anggaran pendapatan


berbaloi-baloi kan . heheh

korang berminat and nak cuba? boleh masuk LINK ni and tekan 'daftar disini'

Tu je lah korang, byebye. thankyou sudi baca, AND beribu-ribu thankyou yang join under aku tu. Semoga Allah murahkan rezeki korang lak :)

Dapatkana EBOOK DIBAWAH SECARA PERCUMA jika ANDA DAFTAR DAN AKTIFKAN USERNAME ANDA.

Klik BANNER DIBAWAH UNTUK DAPATKAN EBOOK DIBAWAH




Tiada ulasan:

Catat Ulasan